Digitális Értékesítés

Szeretné, ha publikálnánk a munkáját? Ha megfelel bizonyos feltételeknek, örömmel közzétesszük írását, hiszen a mi oldalunk információforrás is egyben.

Ha úgy döntene, hogy megosztaná cikkeinket vagy idézne belőlük, értesítsen minket.

Ha felhasználna részleteket a tanulmányainkból, ne felejtsen hivatkozni ránk.

Amennyiben a publikálás online történik, kérjük hivatkozzon a Gemius-ra ezzel a linkkel: www.gemius.hu, nyomtatott sajtó esetében lábjegyzetben tüntesse fel, hogy az adatok a Gemius-tól származnak.

Közösségi média esetén kérjük, hogy csak a címet és a lead-et tegyék közzé, majd hivatkozzanak az oldalunkra.

Az infografikára vonatkozó szabályok ugyan ezen az elven alapszanak, kérjük figyeljenek arra, hogy az oldalunkon használt képeket csak bizonyos oldalakon tehetik közzé.

  • Mely hirdetési formátumokat használják leggyakrabban a hirdetők?
  • Mely hirdetési formátumokra kattintanak leginkább az internetezők?
  • A hirdetések hány százaléka jelenik meg mobileszközökön?
  • Mely ágazatok szereplői a legaktívabb onlne hirdetők?
  • Telekommunikáció, autóipar vagy bank – milyen hirdetésekre kattintanak a legtöbben?
  • Csatorna duplikáció – hogyan érjük el a közönségünket különböző kommunikációs csatornákon keresztül?
  • Hogyan elemezzük a célcsoportokat a digitális kommunikációs csatornák hatékonyságának tükrében?
  • Hogyan tűzzük ki online hirdetési tevékenységünk célját, hogyan érjük el azt és interpretáljuk az eredményeket?
  • Mit és hogyan mérhetünk az interneten?
  • Mik a trendek és mik a fejlesztések az ügynökségek és médiaházak körében?
  • A mobil hirdetések milyen előnyökkel és hátrányokkal járnak?
  • Milyen az eredményes online hirdetés? Milyen lehetőségeket kínál egy online kampány?
  • Audió- és videóhirdetés a neten – mi a jelenlegi helyzet, milyen trendek és fejlesztések várhatóak a jövőben?
  • A különböző online piaci szegmensekben milyen forgalom mérési módszereket használnak?
  • Melyek a leggyakrabban használt konverziós ráta növelő metódusok?
  • Hogyan építsük és mérjük a felhasználó értéket a különböző online piaci szegmenseknél?
  • Hogyan implementáljunk üzleti intelligens megoldásokat az internetes analitikában?
  • Hogyan mérjük hatékonyan az online marketing tevékenység eredményét?

 

Példák:

  • A videó hirdetések a legnépszerűbbek Ukrajnában, Lengyelországban és a Cseh Köztársaságban.
  • A standard banner formátum továbba is a legnépszerűbb formátum a közép- és kelet-európai régióban, de a legmagasabb átlagos CTR számot a preroll, a toplayer és interstitial hirdetések hozzák.
  • A felhasználók elköteleződését elősegítő hirdetési formátumok egyre népszerűbbek lesznek. Egyre többen használnak ilyen hirdetéseket Ukrajnában, Lengyelországban és Magyarországon.

Az online közönségmérést a Gemius végzi (gemiusAudience).

Ha szüksége van szakértői segítségre az adatokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!

Számíthat ránk, ha szüksége van szakmai konzultációra tanulmány írásánál vagy az adatok értelmezésénél.