2017-05-25 08:25

Sorozatban harmadik éve díjazták a Gemiust

Sorozatban harmadik éve díjazták a Gemiust

Már sorban harmadik éve nyer a Gemius az európai online szektor által szervezett IAB Europe Research Awardson. A vállalatot egy olyan technológiáért díjazták, amely széleskörű elemzést biztosít, és átláthatóvá teszi az online hirdetési piacot.

A nyerteseket Amszterdamban hirdették ki május 23-án az Interact konferencián. A Gemius a gemiusAdReal termékével aratott győzelmet. A nyertes szoftver az internetezők hirdetés megtekintési szokásairól szolgáltat adatokat. Mind a kiadók, mind a hirdetők számára információt nyújt a konkurensek online hirdetési tevékenységeivel kapcsolatban. A döntőben a Gemius négy vállalatot utasított maga mögé.

 -       Büszkeséggel tölt el minket, hogy a vállalat megoldásai ismét felhívták magukra a nemzetközi figyelmet – mondta Piotr Ejdys, a Gemius vezérigazgatója. – Nagyon boldogok vagyunk, hogy a gemiusAdRealt ilyen jól fogadta a szektor. Az IAB Europe díjáért mindenekelőtt a Gemius dolgozóinak jár a köszönet, akik együtt járultak hozzá a vállalat sikeréhez – tette hozzá Ejdys.

 A Gemius vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a gemiusAdRealhez hasonló termékkel, amely az online piac átfogó hirdetési mérését biztosítja (beleértve a Facebookot és Youtube-ot is), még senki sem állt elő. – Idén az online kampányok mérésének olyan különleges technológiáján dolgozunk, amely lehetőséget ad arra, hogy új médiacsatornákat is bevonjunk a hirdetés mérésbe, például a tévét és a rádiót. Ez által biztosítani tudjuk, hogy az ügyfeleink teljes képet kapjanak a hirdetési piacról, médiumtól és eszköztől függetlenül. Hamarosan az ügyfelek is megismerheti az új technológiát – mondta Ejdys.

 A szobrot Vesna Gordon, a nemzetközi sales és marketingigazgató vette át, valamint Marta Sułkiewicz, aki az online hirdetésekkel kapcsolatos kutatások fejlesztéséért felel.

 A legjobb kutatási projektek kiválasztását nemzetközi zsűri döntötte el, melynek tagjai Nick Hiddleston (ZenithOptimedia), Pierpaolo Guidi (Subito), Agnieszka Hoffmann (Millward Brown), Chechu Lasheras (PRISA), Tony Evans (Facebook) és Paweł Kolenda (IAB Poland, IAB Europe) voltak.

 Az idei szobor a harmadik, amellyel az európai online szektor a Gemiust díjazta. Zsinórban harmadik éve nyer a vállalat az IAB Europe versenyén. 2016-ban a Gemius egy olyan módszertanért kapta meg a legjobb európai piackutatási projekt díját, amely napi adatokat szolgáltat a honlapok nézettségével kapcsolatban (gemiusOvernight). 2015-ben pedig egy olyan megoldásért, amely a kiadókat segíti a teljes elérésük megismerésében platformokra lebontva (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

 A lengyelországi székhelyű Gemius 1999-ben kezdte működését, ma, tizennyolc évvel később pedig világszerte használt innovatív megoldások szolgáltatója. A Gemius Európa, a Közel-Kelet és Afrika 30 országában van jelen. Legutóbb Németországban kezdte meg a hirdetési piac mérését.

 

 

Vágólapra> Nyomtatás

A tartalom típusát

esemény

Iparág

Hirdetés, Média

Még többet szeretne róla megtudni?

Lépjen velünk kapcsolatba

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesüljön az újdonságokról!

Hírlevél olvasása