2016-04-06 08:21

A magyarok harmada szokott műsort rögzíteni

A Gemius 2016-ban közzétett gemiusMobileTracking tanulmánya azon kívül, hogy a mobileszközökre vonatkozó fogyasztási szokásokat kutatta, idén az időeltolásos tévénézést és a rögzített tartalmak típusait is górcső alá vette.

A kutatásról: 2223 fős mintával készült, az adatfelvétel ideje: 2016. január 27- február 8. Az eredményeket a 15 éven felüli magyar internetezőkre súlyoztuk nem, kor, településtípus és végzettség szerint. A kutatásnál pop-upos kérdőíves módszertant használtunk.

Kulcsszó

Vágólapra> Nyomtatás

A tartalom típusát

kutatás és infografika

Iparág

Média, Szórakozás

Ország

HU_Country

Még többet szeretne róla megtudni?

Lépjen velünk kapcsolatba

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesüljön az újdonságokról!

Hírlevél olvasása