2017-05-12 08:15

2017-ben is két díjra jelölték a Gemiust az online piackutatási megoldásaiért

2017-ben is két díjra jelölték a Gemiust az online piackutatási megoldásaiért

Két kategóriában is jelölték a Gemiust az idei IAB Europe Research Awardson. A díjért a gemiusAdReal mérkőzik meg – egy olyan piackutatási platform, amely az internetezők reklámfogyasztási szokásairól nyújt információt. A győzteseket Amszterdamban hirdetik ki május 23-án az Interact konferencián.

A Gemius az egyetlen lengyel vállalat, melyet jelöltek az idei IAB Europe piackutatási díjára. A Gemius díjra jelölt innovatív terméke, a gemiusAdReal lehetővé teszi az online hirdetési piac széles körű elemzését, figyelembe véve a felhasználók szemszögét is. Mind a kiadók, mind a hirdetők számára információt nyújt a konkurensek hirdetési tevékenységeivel kapcsolatban. A Gemiusnak a Közönségmérés, valamint a Fogyasztói Attitűdök és Viselkedés kategóriákon belül van lehetősége a győzelemre.

-           A gemiusAdReal tavaly mutatkozott be, nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen hamar felfigyelt rá az európai online szektor. A lengyel piacon kezdődött az implementálás, ma pedig már Németországban, Romániában, Ukrajnában és Oroszországban is elérhető – mondta Piotr Ejdys, a Gemius vezérigazgatója. – Motiválnak és büszkeséggel töltenek el minket az IAB Europe kutatási díjakra való jelölések. A technológiánk világszerte egyedülálló, ezért nyújtottunk be tavaly kérelmet az amerikai szabadalmi hivatalba – tette hozzá Ejdys.

-           Már a gemiusAdReal létrehozásakor meg voltunk győződve arról, hogy forradalmi terméket alkotunk, a minőség új fokát hozva a piacra – magyarázta Marta Sułkiewicz, aki a Gemiusnál az online hirdetéssel kapcsolatos kutatások fejlesztéséért felelős. – Az adataink fontos támpontot adnak a független viewability mérésekkel kapcsolatos párbeszédben, amely érinti az inscreent (ad visibilityt) az olyan amerikai óriások felhasználóinak területén is, mint amilyen a Facebook vagy a YouTube. A programmatic hirdetési piac korában rendkívül értékes információforrást jelent a brand safetyvel kapcsolatban is. Lehetőséget ad a marketingeseknek, ügynökségeknek, kiadóknak és a szektor szervezeteinek, hogy kiterjesszék tudásukat az online hirdetési piacon, továbbá hogy tisztább képet kapjanak róla – magyarázza Sułkiewicz.

Az online piackutatási kategóriában a Gemius a comScore, a Dometrics – Fistnet d.o.o. és a Mediametrie ellenfele lesz. A fogyasztói attitűdökre és viselkedésre irányuló kutatások kategóriájában pedig az AOL, az EDAA, az Optimum Media Direction SLU és a Quantcast lesznek a Gemius vetélytársai. A győzteseket a május 23-ai amszterdami Interact konferencián jelentik be.

A Gemius csoport már két IAB Europe trófeát tudhat magáénak. Tavaly egy olyan módszertanért kapott díjat, amely napi adatokat szolgáltat a honlapok nézettségével kapcsolatban (gemiusOvernight). Két évvel ezelőtt a vállalat megnyerte a „Legjobb európai piackutatási projekt” díjat, méghozzá egy olyan megoldásért, amely a kiadókat segíti a teljes elérésük megismerésében platformokra lebontva (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

 

A Gemiusról

A Gemius üzleti tanácsadó cégként adatszolgáltatással, az online hirdetési kampányok menedzselésére vonatkozó megoldásokkal és ajánlásokkal, valamint a weboldalak és felhasználói profilok nyomon követésével és elemzésével foglalkozik. A társaság szolgáltatásait a mindennapi marketing és e-kereskedelmi tevékenység során információforrásként közel kétezer cég alkalmazza az autóipar, a pénzügy, a gyógyszeripar, a távközlés, a kereskedelem, FMCG- és az IT-iparban, a vezető reklámügynökségek és a hirdetési hálózatok, a médiatársaságok, a kiadók és a hirdetők területén a világ számos országában.

A Gemius Európa, a Közel-Kelet és Afrika  30 országban van jelen. Több mint egy tucat országban a helyi irodák együttműködnek az internetpiac fejlesztése iránt elkötelezett globális és helyi szakmai szervezetekkel. A Gemius vizsgálatait saját módszertani és technológiai infrastruktúrája alapján végzi. A társaság mintegy 300 szakértőt alkalmaz, köztük informatikusokat, matematikusokat, szociológusokat és pszichológusokat. A virtuális valóság 300 billió eseményét elemzi havonta az oldalletöltések és internetezők kattintásai alapján. A vállalkozás a vizsgálatai során az ICC / ESOMAR nemzetközi eljárási kódex szabályait veszi figyelembe. A Gemius 1999-ben alakult. További információ: www.gemius.hu.

Vágólapra> Nyomtatás

A tartalom típusát

esemény

Iparág

Média

Ország

Lengyelország

Még többet szeretne róla megtudni?

Lépjen velünk kapcsolatba

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesüljön az újdonságokról!

Hírlevél olvasása