2019-09-03 12:28

Az AdReal szeptember elsejétől Magyarországon is elérhető

Az AdReal szeptember elsejétől Magyarországon is elérhető

Melyik a hatékony média mix, mit használ a versenytárs és milyen a jól működő kreatív formátum?

Az örök kérdések az online média- és kreatív tervezés során, amik biztosan téged is foglalkoztatnak. Sőt! Milyen versenytársi környezetben kell eljuttatnod az üzeneted? Mekkora a reklámzaj? Egyáltalán milyen reklámokkal kell osztozni a felületeken? Integrálhatók ezek az adatok egy saját dashboardba? Találtál már válaszokat? Keresel még?

Örömmel jelentjük be, hogy az IAB Europe Kutatási Díjas termékünk, a digitális hirdetések piacát mérő AdReal szeptember elsejétől Magyarországon is elérhető! Az átfogó reklámkommunikációs elemző eszköz egyedülálló módon fedi fel a teljes PC-s internetes reklámzajt, elemezhetővé és összehasonlíthatóvá teszi a kommunikációs aktivitások minőségét, a sales-house-ok és kiadók eredményeit, a hirdetési stratégiákat és a használt kreatívokat. Keresd kollégáinkat a személyre és ügyfélre szabott prezentációért közvetlenül, vagy a contact@gemius.hu email címen!

Az adatok 2019 augusztus hónaptól elemezhetők, a szolgáltatás szeptembertől előfizethető minden iparágra, PC platformra.

 A termékről néhány infó: Adreal

Vágólapra> Nyomtatás

A tartalom típusát

esemény

Ország

Magyarország

Még többet szeretne róla megtudni?

Lépjen velünk kapcsolatba

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesüljön az újdonságokról!

Hírlevél olvasása