2019-11-06 14:27

Sörös célcsoport stratégiák a social médiaban

Sörös célcsoport stratégiák a social médiaban

Egyszerre két sör márka is volt már Top 10-ben a héten az AdRealben. Négy napos munkahetek, pörög a Bajnokok Ligája és az Európa Liga. Minden adott egy jó sörhöz, vagy kettőhöz!

Leginkább kétszereplősnek tekinthetjük az aktuális versenyt és szemmel látható a Heineken fölénye a szó szoros értelmében is: 2+ Viewable Real users elérésben.

A vizsgált 14 nap aktív időszak a Heineken és a Dreher számára, sorrendben 20,58% és 15,54%-os Reachet szállítottak az egyes médiamixek 18+ korosztályra PC-n, amiből 10,90% és 11,70% a Reach már a social médiával is megvolt, amit a Facebook és a Youtube mixe hozott. 

A teljes médiamixen belül eltérő arányokat figyelhetünk meg a 18+ Férfi célcsoportra vetítve:

  • Heineken: 52,87%-os összetétellel futott, míg versenytársa
  • Dreher: 63,98%-os arányt ért el

A médiamixek social kivonata, azonos időszakra:

A social médiával úgy néz ki láthatóan erősítette a két márka a 18+ Férfi célcsoport arányt, de eltérő intenzitással. A Facebook és Youtube mixek célcsoport elérésének alakulása márkákra:

  • Heineken: 58,69%
  • Dreher 68,83%

Érdekes különbség még az alkalmazott hirdetési formátumok megoszlása a social térben, a fenti férfias célcsoportot alapul véve: amíg a Dreher 94%-ban a videóra voksolt az üzenet átadás céljából, addig a Heineken 52%-os kiegyensúlyozottabb videó-display aránnyal futott a videó javára (Impressions számokra vetített Ad type arány).

Forrás: Adreal (2019.10.22-2019.11. 04., Media type: PC, Ad type: Display, Video, TG: 18+ és 18+ Male, Industry: Beer)

 Gemius AdReal

Vágólapra> Nyomtatás

A tartalom típusát

riport

Iparág

Hirdetés

Ország

Magyarország

Még többet szeretne róla megtudni?

Lépjen velünk kapcsolatba

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesüljön az újdonságokról!

Hírlevél olvasása