Gemius Audience

Immáron több mint 15 éve vizsgáljuk az internethasználók viselkedését. Pusztán technikai oldalról nézve mondhatnánk, hogy cookie-k és böngészők nyomon követesével foglalkozunk, de az igazi innováció az e mögött rejlő valódi felhasználók azonosítása. Mára az EMEA-régió több mint 30 országában használják a „valós felhasználó” („Real User”) mutatót – védjegyünket és büszkeségünket. A folyamatosan megújuló technológia mellett az internethasználók állandóan változó viselkedése teszi munkánkat igazán izgalmassá. Egyre nő azok aránya, akik két vagy több eszközt használnak, ráadásul sokszor egyidőben. Mindebben az igazi kihívás azt feltárni, hogy az általunk detektált cookie-k és böngészők mögött hány személy áll valójában.

Jelenleg Európa legnagyobb részében a Gemius a digitális közönségmérés hivatalos (az IAB Europe, a helyi IAB szervezetek és más fontos piaci szereplők által elismert) szolgáltatója.

Különlegességünk emellett az általunk nyújtott szolgáltatások és termékek sokszínűségében rejlik. Mindig törekedtünk rá, hogy a digitális világot a maga egészében szemléljük. Ez inspirált minket arra, hogy „valós felhasználó” módszertanunkat kiterjesszük a hirdetéskiszolgáló piac (az online kampányok mérésének részeként), a webanalitika és az e-kereskedelem irányába is. Célkitűzésünk, hogy az online piac átláthatóvá váljon minden, a digitális szektor felé terjeszkedő vállalat számára. Ennek elérése érdekében fontos meglátni a valódi piaci potenciált: amit maga a „valós felhasználók” száma mutat.